
Pokud si myslíte, že daná věc či ubytování již má recenzí dost, pletete se. Některé nemusí být 100% perfektní a je třeba je aktualizovat. I během měsíce se něco může změnit. Pro příklad si představte ubytování, kde lidé v několika případech napíší, že mají zatuchlé ručníky, nebo že je slyšet hluk ze silnice. Během týdne může být vše jinak, pokud dostanete ručníky, které jsou čisté a voňavé, ostatní uživatelé budou vědět, že se s tím majitel snaží něco dělat. A jestliže je hluk ze silnice téměř neslyšitelný, také to napište. Existují lidé, kteří jsou na to citlivější, ale v normálním případě by se neměli něčeho takového děsit.
Také je podstatné aktualizovat právě z toho důvodu, aby v jiném případě byli ostatní připravení. Opět mohou být příkladem zatuchlé ručníky, nebo absence některých potřeb. Pokud mají v nabídce sprchový gel, naopak byste i takovou drobnost měli dopsat. Těm, kteří se nechtějí tahat s těžkým kufrem, odlehčíte. Stejně tak autobusové spoje, nebo možnost levnější dopravy. Jde pouze o to nebýt sobecký a pomoci ostatním, přestože vy jste na to například museli přijít sami.
U produktů sdílejte i nějaké problémy, jelikož se s tím může setkat více lidí. Mohlo by to i spotřebitele donutit začít něco s daným problémem dělat, nebo naopak k tomu dodáte řešení a vy sami tím pomůžete.
Sepsání hodnocení i s dodatky trvá maximálně 5 minut, ale spíše méně. Jen tak se může firma rozvíjet a vylepšovat své služby. Proto emaily hned nepřesouvejte do koše a zkuste si vyčlenit pár minut, které mohou mít do budoucna viditelné ohlasy.